•●|[• تعالو نقول لـ ‏domo3 كل سنـة وانتي طيبة •]|●•

sub

*****
طاقم الإدارة
كل سنة وانتي طيبة يا دموووووع و عبقال مليون سنة


يله افرحي الادمن بنفسه بيهنيكي :9:

اللهم ما زدنا تواضع

هديتكـ اهي





 

صعب الفراق

ثانويه والعيشه مره
كــــــــــ/ـــــ--ــل ســـــــ/ـ-ـنة وانـــ/ــــ-ـتى طيـــ/ـــــ-ـــــبه يا روح قلبى

ويارب السنه دى تبقى حلوه عليكى وتحققى كل اللى تتمنيه :11:

ابسطى يانوئه الادمن هو اللى عامل التوبيك ( متواضع يا اتش اوى :21: )

كان نفسى اكلمك اوى يا نوئه بس انا قولتلك عاللى فيها
اوعى تفتنى يانوئه وتقوللهم عن ذكائى
هههههههههههههههه:21::10:

وعقباااااااال 1000000000000000 سنه معرفش كام بقى دول:10:
وعقبال ما اشوف صورتك وانتى بفستان الفرح هههههههههه


http://www.youtube.com/watch?v=rVmxn-d4Nmw



http://www.youtube.com/watch?v=Yd9ixaejLGM&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=tX9MtccDIts&feature=related


تى التورته











ودى الهديه تاعتى


كفايه عليكى الهديه دى
دا عيد ميلاد خطيب اختى انهارده بردو ومش عارفه اجبله ايه ولا ايه ولا ايه
بقوله ربع جنيه مخروم او عسكرى مش عاجبه ههههههههههههه مش عارفه انا ايه الناس تى :10::21:


كل سنه وانتى بخييييييييير يا حبى ودايما معانا فى نجوم:11::11::11:
بحببببببببك يا نوووووووووووووووووووئتى اووووووووووووووووووووووووووى :11::11::11:
 

I'm ₥ε

كبار الشخصيات
هههههههههه
كنت داخلة اعمله والله
بس الادمن سبق
كل سنة وانتى طيبة يا نونتى
وعقبال يااااااااااااااارب
100 سنة تعيشيهم ف هنا:11:
 

ONLY NOUR

:: مشرفة قسم الصور ::
ايه ده دى خيانة

انا اللى كنت هعمل الموضوع ده وسألتها ومردتش مش عارفة ليه :62::62:


ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]

بت يا نوئة متكلمنيش تانى يا بت

على العموم خدى هديتك ومشوفش وشك ده تانى :62:
















خلاص بصى انا سا محتك :4::9:
 

kitty

كبار الشخصيات
كل سنه وانتى طيوبة يانوئه :9::9:

عقبال ماشوفك مع :10:

صعبان عليا وربنا :10::10:
 

S_e_M_o

ربي كُن مَعي فَالكُل راحل
احم احم احم
على فكره يا ادمن انتا غلطان بقى
النهارده عيد ميلاد محسن كمان ومحسن اهم بقى
وانا كنت ناوى ادخل بالاتنين بس هعمل محسن وخلااص ومش قايل للبت دى كل سنه وهيا طيبه كفايه مره واحده
ههههههههههههههههههه
وهجيب لك الهيديه فى السر بقى
 

امل بكرة

كبار الشخصيات
في أحلى يوم بالشهر

حبيت أسبق البشر

وأهني اللي أحلى من القمر

وأغلى من النظر

وأبارك لها بيوم ميلاد العمر

وأطلب من ربي يحفظها طول الدهر

وأقولها كل عام وانتي بخير وعقبال بليون عمر
نوئة يانوئة



 
كل سنة و انتى دايما طيبة يا نوئة و عقبال مليووووووووووووووون سنة و ان شاء الله افرح فيكى بقة قريب :1:
 
كــــــل سنه وانت طيبه يا نؤنؤه عقبال ميت سنه يا حبيبت قلبي , والله ما اعرف اللا ناو

ادخلى بقي يابت مانتى خلصتي كميتكـ اول انبارح وحشتيني اوووووووى
 

DOMO3

New Member
كل سنة وانتي طيبة يا دموووووع و عبقال مليون سنة



يله افرحي الادمن بنفسه بيهنيكي :9:

اللهم ما زدنا تواضع

هديتكـ اهي


هههههههههههههههههه


ميرسى يجميل ع العيد ميلاد ده

ايوة تواضع وع رأى المثل

الادمن ف خدمة الاعضاء :4:


ثانكس يجميل ع الهدية
 

DOMO3

New Member
كــــــــــ/ـــــ--ــل ســـــــ/ـ-ـنة وانـــ/ــــ-ـتى طيـــ/ـــــ-ـــــبه يا روح قلبى

ويارب السنه دى تبقى حلوه عليكى وتحققى كل اللى تتمنيه :11:

ابسطى يانوئه الادمن هو اللى عامل التوبيك ( متواضع يا اتش اوى :21: )

كان نفسى اكلمك اوى يا نوئه بس انا قولتلك عاللى فيها
اوعى تفتنى يانوئه وتقوللهم عن ذكائى
هههههههههههههههه:21::10:

وعقباااااااال 1000000000000000 سنه معرفش كام بقى دول:10:
وعقبال ما اشوف صورتك وانتى بفستان الفرح هههههههههه


http://www.youtube.com/watch?v=rvmxn-d4nmw



http://www.youtube.com/watch?v=yd9ixaejlgm&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=tx9mtccdits&feature=related


تى التورته











ودى الهديه تاعتى


كفايه عليكى الهديه دى
دا عيد ميلاد خطيب اختى انهارده بردو ومش عارفه اجبله ايه ولا ايه ولا ايه
بقوله ربع جنيه مخروم او عسكرى مش عاجبه ههههههههههههه مش عارفه انا ايه الناس تى :10::21:


كل سنه وانتى بخييييييييير يا حبى ودايما معانا فى نجوم:11::11::11:
بحببببببببك يا نوووووووووووووووووووئتى اووووووووووووووووووووووووووى :11::11::11:


ههههههههههههههههه اها شوفتى الادمن ذات نفسيتة

وانتى طيبة يروح قلبى

وميرسى ع الهدايا تى

وموضوع الفون فبلاش اتكلم احسن:4:

بحبك اكتــــــــــــر يسموووووووووورتى:11::11::11:
 

DOMO3

New Member
هههههههههه
كنت داخلة اعمله والله
بس الادمن سبق
كل سنة وانتى طيبة يا نونتى
وعقبال يااااااااااااااارب
100 سنة تعيشيهم ف هنا:11:

وانتى طيبة يقلبى

تسلمى حبيبتى :11:
 

DOMO3

New Member
ايه ده دى خيانة

انا اللى كنت هعمل الموضوع ده وسألتها ومردتش مش عارفة ليه :62::62:


Ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]

بت يا نوئة متكلمنيش تانى يا بت

على العموم خدى هديتك ومشوفش وشك ده تانى :62:
















خلاص بصى انا سا محتك :4::9:


يحبيبة قلبى انا لسة شايفة رسالتك دلوقتى

وانتى طيبة وبألف خير يارب

وميرسى ع الهدية يحبى:11:
 

DOMO3

New Member
احم احم احم
على فكره يا ادمن انتا غلطان بقى
النهارده عيد ميلاد محسن كمان ومحسن اهم بقى
وانا كنت ناوى ادخل بالاتنين بس هعمل محسن وخلااص ومش قايل للبت دى كل سنه وهيا طيبه كفايه مره واحده
ههههههههههههههههههه
وهجيب لك الهيديه فى السر بقى

ههههههههههههه ماشى يا سلامة

وع فكرة انت اصلا مش قولتلى كل سنة وانتى طيبة الا اما فكرتك


عموما وانت طيب بقن



اما نشوف:4:
 

DOMO3

New Member
في أحلى يوم بالشهر



حبيت أسبق البشر



وأهني اللي أحلى من القمر



وأغلى من النظر



وأبارك لها بيوم ميلاد العمر



وأطلب من ربي يحفظها طول الدهر



وأقولها كل عام وانتي بخير وعقبال بليون عمر

نوئة يانوئة





ميرسى يا انوش ع الكلام الجميل ده

وانتى طيبة حبيبتى
 
أعلى