موضوع جـــــامد وربنــــا يستر الشباب مش تهــــــد المنتدى ..

ADMIN أيــن أنـتـى

كبار الشخصيات

.. انا حتكلم عن بعض الاســـرار البين الشباب فى الحب .. ازاى تعــرفى الولد القدامك بيحبك ونسى الماضى الكان فية ولا لاء .. فتحوا عنيكوا معايا يا بنات لحسن الشباب دلوقتى يا ويلـــــــــــــى منهم .. مش بيرحمـــــــوا :rolleyes:

.. دلوقتى حنشوف بعض الحاجات البيعملها الشاب او الرجل المحب لو كان بيحبك بجد او لا وانتى بقى قررى مش كل حاجة علية .. :cool:

.. 1 .. أن تضبطيه ينظر في عينيك فالرجل المحب ستجدينه ينظر في عينيك ليرى أعماق روحك ولحاول استيعاب أي حركة قد تساعده في معرفة طبيعة مشاعرك نحوه..

..2 .. الرجل المحب تجدينه يحاول الوقوف إلى جانبك بشكل ملحوظ في الأماكن العامة، فالرجال غير الجديين تجدهم دائما يبحثون عن حب جديد في كل مكان يدخلون إليه ولذلك إذا وجدت أن الرجل يحرص أن يدخل معك إلى أي مكان عام دون أن يتقدم أو يتأخر فان ذلك يعني انه ليس في حالة بحث مما يعطي الانطباع انه ملتزم معك وجدي جدا في علاقته بك..

.. 3 .. هنا بقى المشكلة الكبيرة .. اسف يا شبــــاب ..

..3.. الرجل الذي يحبك بصدق لن يفزع إذا ما قمت بمسك هاتفه الخاص، إذا فعل ذلك فانه يقصد انه قد أنهى جميع علاقاته السابقة وانه لا يوجد غيرك في حياته لذلك فهو غير خائف أن تقومي بالعبث بهاتفه أو حتى الإجابة على مكالماته..

.. انا حهـــــــــــــــرب بقــــــــــــــــــى ..

.. قبـــــــــل ما اهــــــــــرب انظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروا للبنت البرئية بعد عملـــــــــت الشاب المهببـــــــــــــــــــــة .. اترك لكم التعليق يا جماعة ..

..

.. يارب الموضوع يعجبكم .. انا حجــــــــــــــرى سلام ..

بقى كدهـ

كبار الشخصيات
كلامك صح والله سلمت يداك يلا اديك قولت المفيد والبنات بقى تخلى بالها تسلم ياباشا

وربنا يسامح بسيونى ههههههههههههههههه

RomeO.PashA

هههههههههههههههههههههه

جامده الصوره بتاعت بسيونى وميرفت دى

وكلامك صح يا مان والله

بس على فكره فى حاجات تانيه كتير اوى

ان شاء الله هبقى احطهالكم فى توبيك وهتبقى نصايح للبنات

SemSemaaaa

.:. مشرفة سابقة .:.
اخص عليك يا بسيونى ههههههههههههههه محمد طبعا رايح تجرى وراه عشان يرجع يصلح غلطته هههههههههههههه

renad

.:. مبـــدعـــهــ المنتـــدى .:.
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ههههههههههههههههههههه:)

يسلمووووووووووووو اخى عنجد موضوع منيح كتير

Mr.Moataz

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك يا محمد موضوع فله هههههههههههه

لا فعلا صح كده هو ده الى بيحصل
حصل معايا نفس الحوار بس والله العظيم كنت برئ يا محمد
حبيبتى كانت ماسكا التليفون بتاعى واحده من معايا فى الكليه اتصلت بيا تسـألنى على المحاضره الى فاتتها وحبيبتى بئى الى ردت عليها وشوف بئى الى حصل بعديها وشها احمر واخضر ومش عارفا تقولى ايه راحت راميه التليفون فى وشى وجاريه
يا بنتى خدى افهمى بس
ولا حياة لمن تنادى سيبتها انا يعنى هاجرى وراها هى لما تفهم هاتيجى لوحدها
بس كان حوار خنئنى انا بئى عملت ايه اشتريت خط برايفت مش بديه لحد نهائى
مش كده احسن
تقبل مرورى وارق تحياتى وموضوع جميل

تسلم ايديك يا جميل موووووووووووووووووووووووووووضع جميل
بس انته تلعت خبررررررررررررررررره اهوه ::>>::

اية يا محمد الفضايح دي هههههههههههههه
دلوقتي كل ما نكلم واحدة هاتعمل معانا كدة يبقي مش هانعرف نعمل اي حاجة ههههههههههههه
تسلم إيدك يا غالي ع الموضوع الجامد :36_1_55[1]:

أعلى