حياء الرجال .. وحياء المرأة

valant!no

رد: حياء الرجال .. وحياء المرأة

للمرة التانية هقولك صعب جدا انى مفهمش كلامك او كلام غيرك و اثبتلك بالدليل انى فاهم و انت اللى مخدتش بالك و انت عديتها و خدتها بهزار و انا معلقتش
ايه ده .. استخرج جمله مفيده :1:

فاهم ايه ومخدتش بالى وعديتها وخدتها بهزار وانت معلقتش .. انت مين يا عم اسماعيل

انت بس اللى عايز تثبت لنفسك كدة يبقى العيب فيك انت مش فيا و اعتقد انه حماس شباب زائد او محاولة فى اثبات ذاتك على حساب انك تطلعنى مش فاهم فهحاول على اد ما اقدر انى التمسلك العذر و انك حسن النية !! الا ان يثبت العكس قريبا
اثبت لنفسى ايه وحماس ايه .. هو اى كلام فالحماده

انت واخد الموضوع على صدرك كدة ليه وكأنه موضوع شخصى !!!!

وبعدين هو انا عشان اثبت ذاتى يبقى لازم اطلعك انت مش فاهم وبتقول كلام غلط !!!!!

ايه علاقه ذاتى .. بيك انت ... وايه علاقه الموضوع اللى بنتكلم فيه بده كله ولا بشخصك !!!!

دة قسم النقاش !!! يعنى لما واحد بيختلف مع التانى فرأى بيبقى اسمه اختلاف اراء

.. مينفعش نقول بتثبت ذاتك فبطلع كلامى غلط ...

وبعدين هو انا مستنيك عشان اثبت ذاتى ... ناس غلابه اووى يا خال :21:

بس عايز افهمك معلومة مهمة محمد صعب جدا يقول حرف مش فى مكانه الصحيح !! عمرها ما حصلت و لا هتحصل !
طيب يا سيدى ربنا يدمها نعمه .. ويارب نبقى زيك

بس عايز افهمك انا معلومه مهمه ..
كلنا بشر وكلنا خطائين .. وجل من لا يسهو

من تواضع لله رفعه

بص بقة يا باشا بعد كل الرغى اللى انت قلته ده اللى بعدت بيه عن الموضوع الاساسى اللى هو الحياء الغريزى او الفطرى و اللى انت حولته بذكاء لكلمة تانية و شرحتها و هى الغريزة الفطرية اللى هى اصلا مش موضوعنا بس عادى جدا مش هحاول اعمل زى ما انت بتعمل و اقولك انت فهمت غلط و مفهمتش صح و اطلعك انك بتقول كلام مش فى موضعه و اى كلام و خلاص
ده انا اللى بعدت عن الموضوع الاساسى وحولت الكلام ؟؟!!

والله انا مليش حق :1:

هو لا هو تغيير موضوع بذكاء ولا اى كلام من اللى فخيالك دة ... انت بكل بساطه طرحت فأول رد ليك فالتوبيك فكره الحياء الغريزى .. واللى كان بمنتهى البساطه بردوا بما ان موضوع فالنقاش ومن مواضيعى فلازم احاورك واكلمك فالنقطه اللى انت طرحتها .. وده اللى حصل
وكلمه العريزه الفطريه دى انت اللى طرحتها فكلمه الحياء الفطرى او الغريزى .. ومش معنى ان بقول الغريزه الفطريه وبدى امثله عليها يبقى انا ببعد عن اساس الموضوع اللى هو الحياء .. وان كانت كل امثلتى وكلام فى اطار الحياء نفسه .. اقرى الردود كويس وبدقه متناهيه وانت هتفهم قصدى كويس

الحمد لله مش فيا الصفة دى خالص انى اقلل من اللى ادامى كفكر او كثقافة و اطلعه غلط و ارغى و اقول اى كلام يا عبد السلام
وانا لله الف حمد وشكر .. عمرى ما قللت من اللى قدامى كفكر ولا ثقافه ولا اانا بقول اى كلام يا عبد السلام ....
الاختلاف فالرأى مش معناه انى بأقلل من فكر اللى قدامى ولا من ثقافته
طول ما النقاش باحترام وبفكر وكلام يتفهم يبقى عمر ما هيبقى فى تقليل من حد

وبعدين زى ما بنقول فالامثله كدة من جالك لحد بيتك جاب الحق عليك

وانت هنا فموضوعى يعنى يعتبر فبيتى يعنى احترام فكرك وثقافتك حاجة واجبه عليا زيك زى اى عضو يدخل فالنقاش ..
وانا مش بحب ادى فرصه لحد انه يوقعنى فالغلط وباخد بالى كويس اووى من اللى عليا وبعرف اخد كويس بردوا اللى ليا

حاول على اد ما تقدر هنا فى قسم النقاش انك متقللش من اى حد مهما كان حتى لو كان كلامه مش صح تماما او غير مقنع تمام ليك و تحاول انك تفهمه وجهة نظرك بذكاء و فى سياق الحوار من غير ما تستعمل لفظ انت مش فاهم او انت مش عارف لان دى تقليل من اللى بتكلم معاه و لازم هنا تراعى كل سن و كل فكر و كل كلمة بتتقال حتى لو غلط
بيتهيالى رديت ع الجزئيه دى فالجزء اللى فوق من ردى
وبيتهيالى اللى هيقرا الكلام هيعرف مين اللى بيتناقش ومين اللى بيحاول يقلبها خناقه ويقلل من نفسه !!!

المهم

احنا هنا فقسم النقاش .. يعنى بناقش فكر وكلام
وطول ما هو باحترام يبقى مينفعش حد يحجر على كلام التانى لمجرد انه مش على هواه الشخصى

وفالاول وفالاخر
انت منورنى يا حماده يا صديقى
ومروروك منورنى

وهستناك نكمل النقاش بغض النظر عن ردك اللى فوق ده وردى ده كماان

لان ده احترام للمنتدى واحترام لاعضاء وزواره

ولو هنستمر فالجدل اللى ملهوش لازمه غير انه هيقلب الموضوع لحاجه شخصيه فدماغك الله اعلم بيها
هبقى مضطر انى انهى النقاش معاك
ومش هقدر اقولك غير نورتنى .. وشرفتنى بمرورك

Maloka Ali

Kan Asmoo Habeby‎‏‏‎

ااااايه ده فيه عاركه هنا ومحدش يقولى
دانا بمووت فالعراك :4:
يلا انا عاوزه اشوف دم هنا يا عيال
قدرنى عالشر ياااااااارب :10::21:

ايه ده .. استخرج جمله مفيده :1:

فاهم ايه ومخدتش بالى وعديتها وخدتها بهزار وانت معلقتش .. انت مين يا عم اسماعيل

اثبت لنفسى ايه وحماس ايه .. هو اى كلام فالحماده

انت واخد الموضوع على صدرك كدة ليه وكأنه موضوع شخصى !!!!

وبعدين هو انا عشان اثبت ذاتى يبقى لازم اطلعك انت مش فاهم وبتقول كلام غلط !!!!!

ايه علاقه ذاتى .. بيك انت ... وايه علاقه الموضوع اللى بنتكلم فيه بده كله ولا بشخصك !!!!

دة قسم النقاش !!! يعنى لما واحد بيختلف مع التانى فرأى بيبقى اسمه اختلاف اراء

.. مينفعش نقول بتثبت ذاتك فبطلع كلامى غلط ...

وبعدين هو انا مستنيك عشان اثبت ذاتى ... ناس غلابه اووى يا خال :21:

طيب يا سيدى ربنا يدمها نعمه .. ويارب نبقى زيك

بس عايز افهمك انا معلومه مهمه ..
كلنا بشر وكلنا خطائين .. وجل من لا يسهو

من تواضع لله رفعه

ده انا اللى بعدت عن الموضوع الاساسى وحولت الكلام ؟؟!!

والله انا مليش حق :1:

هو لا هو تغيير موضوع بذكاء ولا اى كلام من اللى فخيالك دة ... انت بكل بساطه طرحت فأول رد ليك فالتوبيك فكره الحياء الغريزى .. واللى كان بمنتهى البساطه بردوا بما ان موضوع فالنقاش ومن مواضيعى فلازم احاورك واكلمك فالنقطه اللى انت طرحتها .. وده اللى حصل
وكلمه العريزه الفطريه دى انت اللى طرحتها فكلمه الحياء الفطرى او الغريزى .. ومش معنى ان بقول الغريزه الفطريه وبدى امثله عليها يبقى انا ببعد عن اساس الموضوع اللى هو الحياء .. وان كانت كل امثلتى وكلام فى اطار الحياء نفسه .. اقرى الردود كويس وبدقه متناهيه وانت هتفهم قصدى كويس

وانا لله الف حمد وشكر .. عمرى ما قللت من اللى قدامى كفكر ولا ثقافه ولا اانا بقول اى كلام يا عبد السلام ....
الاختلاف فالرأى مش معناه انى بأقلل من فكر اللى قدامى ولا من ثقافته
طول ما النقاش باحترام وبفكر وكلام يتفهم يبقى عمر ما هيبقى فى تقليل من حد

وبعدين زى ما بنقول فالامثله كدة من جالك لحد بيتك جاب الحق عليك

وانت هنا فموضوعى يعنى يعتبر فبيتى يعنى احترام فكرك وثقافتك حاجة واجبه عليا زيك زى اى عضو يدخل فالنقاش ..
وانا مش بحب ادى فرصه لحد انه يوقعنى فالغلط وباخد بالى كويس اووى من اللى عليا وبعرف اخد كويس بردوا اللى ليا

بيتهيالى رديت ع الجزئيه دى فالجزء اللى فوق من ردى
وبيتهيالى اللى هيقرا الكلام هيعرف مين اللى بيتناقش ومين اللى بيحاول يقلبها خناقه ويقلل من نفسه !!!

المهم

احنا هنا فقسم النقاش .. يعنى بناقش فكر وكلام
وطول ما هو باحترام يبقى مينفعش حد يحجر على كلام التانى لمجرد انه مش على هواه الشخصى

وفالاول وفالاخر
انت منورنى يا حماده يا صديقى
ومروروك منورنى

وهستناك نكمل النقاش بغض النظر عن ردك اللى فوق ده وردى ده كماان

لان ده احترام للمنتدى واحترام لاعضاء وزواره

ولو هنستمر فالجدل اللى ملهوش لازمه غير انه هيقلب الموضوع لحاجه شخصيه فدماغك الله اعلم بيها
هبقى مضطر انى انهى النقاش معاك
ومش هقدر اقولك غير نورتنى .. وشرفتنى بمرورك

بغض النظر عن اسلوبك و كلامك المستفز اللى مش هيوصل لنتيجة مرضية ليك بس هحاول برده احتراما لنفسى و مكانتى انى مقللش منك و من نفسى و هتغاضى عن كلام انت قلته فى وسط كلامك علشان المركب تمشى
بس و انت و شوقك يا نجم و على حسب دماغك ما تجيبك معايا مش هزود انا كنت بفهمك الدنيا ماشية ازاى معايا و جيبتلك المفيد كله فى ردى عليك و مليش بصراحة فى الاسلايب المستفزة بتاعتك لانى بحسها بناتى حبتين و انا مليش فى اللون ده و احتمال كبير هيوصلنى انى افقد اعصابى عليك بدون تردد و هتجاهل اى اعتبارات من اى نوع !!! و عايز افهمك حاجة صغيرة انا مفيش بينى و بينك رابط او صلة او حاجة شخصية تخلينى احطك فى دماغى زى ما انت حبيت تقول و توضح كدة من ضمن الرغى الكبير اللى قلته انت زيك زى اى حد بيتناقش و يحط موضوع و يترد عليه و بمناسبة البيت الكبير و الاغانى و ان موضوعك و انا داخل فيه فانت فى البيت الكبير بتاعى اللى هى قسم النقاش الجاد اللى انت لسة فيه مشرف تحت التمرين
يا ريت تكون فهمت يا عمورى دماغى علشان تعرف بعد كدة تتعامل معايا ده لو هيكون بينا تعامل اساسا فى حدود المنتدى

valant!no

بغض النظر عن اسلوبك و كلامك المستفز اللى مش هيوصل لنتيجة مرضية ليك بس هحاول برده احتراما لنفسى و مكانتى انى مقللش منك و من نفسى و هتغاضى عن كلام انت قلته فى وسط كلامك علشان المركب تمشى
بس و انت و شوقك يا نجم و على حسب دماغك ما تجيبك معايا مش هزود انا كنت بفهمك الدنيا ماشية ازاى معايا و جيبتلك المفيد كله فى ردى عليك و مليش بصراحة فى الاسلايب المستفزة بتاعتك لانى بحسها بناتى حبتين و انا مليش فى اللون ده و احتمال كبير هيوصلنى انى افقد اعصابى عليك بدون تردد و هتجاهل اى اعتبارات من اى نوع !!! و عايز افهمك حاجة صغيرة انا مفيش بينى و بينك رابط او صلة او حاجة شخصية تخلينى احطك فى دماغى زى ما انت حبيت تقول و توضح كدة من ضمن الرغى الكبير اللى قلته انت زيك زى اى حد بيتناقش و يحط موضوع و يترد عليه و بمناسبة البيت الكبير و الاغانى و ان موضوعك و انا داخل فيه فانت فى البيت الكبير بتاعى اللى هى قسم النقاش الجاد اللى انت لسة فيه مشرف تحت التمرين
يا ريت تكون فهمت يا عمورى دماغى علشان تعرف بعد كدة تتعامل معايا ده لو هيكون بينا تعامل اساسا فى حدود المنتدى
مهو فعلا المريض بيبان من الردود والاسلوب والكلام

وكل اناء ينضح بما فيه يا حماده :1:

واظن بااااين اووووى مين الراجل ومين العاقل ومين اللى واخدها بالدراع وفاكر نفسه شمشون الجبار وبيتكلم بأسلوب عيال صغيرين :)

انا مش هرد ع الهرتله اللى فوق دى لان الكلام كله ميستهلش الرد اساسا !!!

وبردوا احتراما للمنتدى والاعضاء .. وعشان مقللش منك قدام حد .. هعمل نفسى مش واخد بالى من شغل الاطفال وكتر الكلام بتاع البنات دة

وبيتهيالى لو كلفت خاطرك كدة وكنت شربتلك واحد ليمون وقريت اخر ردى اللى فات كنت عرفت مين اللى عايز المركب تمشى ومين اللى عايز يقلبها شغل بلطجه

انا قلتلك سيبك من ردك وردى وهستناك نكمل النقاش .. لكن لا حياه لمن تنادى .. فى اصرار انك تقلبها خناقه وانا مش هسمح ده يحصل عشان بيبقى فى احترام للناس والمكان اللى الواحد موجود فيه واللى من الواضح انك متعرفش حاجه عن الحسابات دى :1:

وقلتلك لو هنستمر فالجدل اللى ملهوش لازمه هنهى النقاش

وانت بردوا ولا هنا داخل فى حاجه واكله دماغك ومش عارف تسيطر عليها

عشان كدة انا مضطر انهى النقاش معاك

وهنهى النقاش مش عشان مش هعرف ارد عليك .. لله الحمد والشكر كفيل ب 1000 واحد اكبر منك

بس زى ما قلتلك احتراما للمكان اللى احنا فيه والناس اللى موجودين معايا وعشان تفضل مكانتك زى ما هى يا حماده

وياريت بلاش نطول فالكلام عشان انا هعتبرك غير موجود بالمره

زى ما قلت فردى اللى فات مش هيبقى فى رد عندى غير انى اقولك

نورتنى وشرفتنى يا حمااده ومنجيلكش فحاجه وحشه

وياريت مشوفش اسمك فمواضيعى مره تانيه الا اذا كان باحترام عشان انا صبرى فحدود موضوع واحد بس :1:

مهو فعلا المريض بيبان من الردود والاسلوب والكلام

وكل اناء ينضح بما فيه يا حماده :1:

واظن بااااين اووووى مين الراجل ومين العاقل ومين اللى واخدها بالدراع وفاكر نفسه شمشون الجبار وبيتكلم بأسلوب عيال صغيرين :)

انا مش هرد ع الهرتله اللى فوق دى لان الكلام كله ميستهلش الرد اساسا !!!

وبردوا احتراما للمنتدى والاعضاء .. وعشان مقللش منك قدام حد .. هعمل نفسى مش واخد بالى من شغل الاطفال وكتر الكلام بتاع البنات دة

وبيتهيالى لو كلفت خاطرك كدة وكنت شربتلك واحد ليمون وقريت اخر ردى اللى فات كنت عرفت مين اللى عايز المركب تمشى ومين اللى عايز يقلبها شغل بلطجه

انا قلتلك سيبك من ردك وردى وهستناك نكمل النقاش .. لكن لا حياه لمن تنادى .. فى اصرار انك تقلبها خناقه وانا مش هسمح ده يحصل عشان بيبقى فى احترام للناس والمكان اللى الواحد موجود فيه واللى من الواضح انك متعرفش حاجه عن الحسابات دى :1:

وقلتلك لو هنستمر فالجدل اللى ملهوش لازمه هنهى النقاش

وانت بردوا ولا هنا داخل فى حاجه واكله دماغك ومش عارف تسيطر عليها

عشان كدة انا مضطر انهى النقاش معاك

وهنهى النقاش مش عشان مش هعرف ارد عليك .. لله الحمد والشكر كفيل ب 1000 واحد اكبر منك

بس زى ما قلتلك احتراما للمكان اللى احنا فيه والناس اللى موجودين معايا وعشان تفضل مكانتك زى ما هى يا حماده

وياريت بلاش نطول فالكلام عشان انا هعتبرك غير موجود بالمره

زى ما قلت فردى اللى فات مش هيبقى فى رد عندى غير انى اقولك

نورتنى وشرفتنى يا حمااده ومنجيلكش فحاجه وحشه

وياريت مشوفش اسمك فمواضيعى مره تانيه الا اذا كان باحترام عشان انا صبرى فحدود موضوع واحد بس :1:
مع انى هزقتك تهزيق مقنع احتراما للمنتدى و احتراما لاسمى و مكانتى بس شكلك انت اللى فاهم الدنيا غلط اوى و برده مش هوصلك للى عايزه انى اهزقك و اقلل منك و ادوس عليك لسبب تانى غير احترام المنتدى ككل لا لان محمد ليه سمعته و مركزه و كون انى قللت من نفسى انى كلمت شخصية عبيطة و مريضة ذيك فده اكبر تقليل لشخصى و لعقلى

ثانيا و ده الاهم بخصوص النقاش :

انا طلعتك بطيخة ادام الكل و لا فاهم حاجة فى اى حاجة و فى موضوعك انت مش موضوعى انا من اول رد انت رديت فى عليا و طلعت و لا فاهم حاجة فى اى حاجة و مش عارف حتى موضوعك بيكلم على ايه لما قلتلى انى خرجت عن الموضوع الاساسى فى ردى و اتحداك انت و اى مخلوق خلقه ربنا انه يطلع فى ردى الاول عليك كلمة واحدة مش فى موضعها الاساسى و كلمة واحدة خرجت بيها عن موضوعك و جيبتلك الكلام اللى قلته و انت علشان عارف انك طلعت بطيخة و مش فاهم حاجة ابتديت تشتغل الشغل الحريم و قلت عادى عيل و غلط و فهم غلطه !!
و تانى رد برده طلعت بطيخة كبيرة و دخلت مواضيع فى بعضها و اتكلمت عن الغريزة الفطرية اللى هى مش محور كلامنا و قعدت ترغى و تهرتل و اى حوار !!

هكمل معاك حوار ازاى و انت دون المستوى ؟؟؟

عرضتها و خدت على دماغك و عرضتها فى النقاش و الفكر و الثقافة و خدت على دماغك طب انت ليك فى ايه ؟؟

قلتهالك قبل كدة انا جامد عليك فى كل حاجة مش مقتنع و الشيطان لعب فى دماغك و قلت عادى اهو لسة عضمه طرى و بلاش اضغط عليه بس الشيطان شكله كدة لعب فى حتة تانية و انت بقة مطاوعه على الاخر :4:تيجى و تقل ادبك و تحور و تطول لسانك هزعلك لحد ما تكيف و تعرف انك بتبيع المية فى حارة السقايين انا مش هعتب عليك لانك مهمش فى المنتدى و ملكش سمعة او صيت معروف و مش فارق معاك شكلك انك تاخد على دماغك كل شوية و تتهزق بس انا واحد ليا اسمى و سمعتى و الناس اللى بتعبرنى اخ كبير ليهم مش هضيع كل ده علشانك و انت اقل من انى اعمل كدة و اخسر كل ده

بص يا طفل يا صغير ياللى بتقول انا كفيل ب 100 واحد زى و الكلام حلو اوى جوة عالم النت و كلها بقت رجالة و بتعرف ما دام هو ورا شاشة و زراير فعادى واحد زيك يقدر يقول اكتر من كدة كمان و كله هيصدقك و يقول عليك دكر و انت فى الحقيقة قطة بس صدقنى على الحقيقة انت تخاف تسلم عليا بايدك :21:

اهدى على نفسك يا عسل و قول هديت و كل عيش هو انا مواريش غيرك و نصيحة من واحد جامد عليك فى كل حاجة ابعد عن الشر و غنيله و ربنا ما يوقعك معايا تانى فى مشكلة و دى نتيجة حتمية لكلامك الاهبل اللى فوق بتاع انى واخدها بالدراع :3:

و الكلام معاك خلص و مات

فى ملحوظة لازم تكتب

فى ناس كتير اوى ممكن تزعل من اسلوبى و كلامى اللى فوق ده بس صدقونى غصب عنى و كل واحد اتعامل معايا عارف كويس مين محمد و عارف اد ايه هو صبور و مجامل لابعد حد و محمد كان بيحترم الصغير قبل الكبير من اول سن 13 سنة ل 60 سنة و عمرى فى حياتى ما اتكبرت على حد و عمرى ما غلطت فى حد و لا عرضتها على حد فى كلام او نقاش او تهريج بس للضرورة احكام و فى ناس معينة اجبرتنى ان اعمل كدة عن عمد فانا بعتزر على اسلوبى ليكو انتو بس

valant!no

مع انى هزقتك تهزيق مقنع احتراما للمنتدى و احتراما لاسمى و مكانتى بس شكلك انت اللى فاهم الدنيا غلط اوى و برده مش هوصلك للى عايزه انى اهزقك و اقلل منك و ادوس عليك لسبب تانى غير احترام المنتدى ككل لا لان محمد ليه سمعته و مركزه و كون انى قللت من نفسى انى كلمت شخصية عبيطة و مريضة ذيك فده اكبر تقليل لشخصى و لعقلى

ثانيا و ده الاهم بخصوص النقاش :

انا طلعتك بطيخة ادام الكل و لا فاهم حاجة فى اى حاجة و فى موضوعك انت مش موضوعى انا من اول رد انت رديت فى عليا و طلعت و لا فاهم حاجة فى اى حاجة و مش عارف حتى موضوعك بيكلم على ايه لما قلتلى انى خرجت عن الموضوع الاساسى فى ردى و اتحداك انت و اى مخلوق خلقه ربنا انه يطلع فى ردى الاول عليك كلمة واحدة مش فى موضعها الاساسى و كلمة واحدة خرجت بيها عن موضوعك و جيبتلك الكلام اللى قلته و انت علشان عارف انك طلعت بطيخة و مش فاهم حاجة ابتديت تشتغل الشغل الحريم و قلت عادى عيل و غلط و فهم غلطه !!
و تانى رد برده طلعت بطيخة كبيرة و دخلت مواضيع فى بعضها و اتكلمت عن الغريزة الفطرية اللى هى مش محور كلامنا و قعدت ترغى و تهرتل و اى حوار !!

هكمل معاك حوار ازاى و انت دون المستوى ؟؟؟

عرضتها و خدت على دماغك و عرضتها فى النقاش و الفكر و الثقافة و خدت على دماغك طب انت ليك فى ايه ؟؟

قلتهالك قبل كدة انا جامد عليك فى كل حاجة مش مقتنع و الشيطان لعب فى دماغك و قلت عادى اهو لسة عضمه طرى و بلاش اضغط عليه بس الشيطان شكله كدة لعب فى حتة تانية و انت بقة مطاوعه على الاخر :4:تيجى و تقل ادبك و تحور و تطول لسانك هزعلك لحد ما تكيف و تعرف انك بتبيع المية فى حارة السقايين انا مش هعتب عليك لانك مهمش فى المنتدى و ملكش سمعة او صيت معروف و مش فارق معاك شكلك انك تاخد على دماغك كل شوية و تتهزق بس انا واحد ليا اسمى و سمعتى و الناس اللى بتعبرنى اخ كبير ليهم مش هضيع كل ده علشانك و انت اقل من انى اعمل كدة و اخسر كل ده

بص يا طفل يا صغير ياللى بتقول انا كفيل ب 100 واحد زى و الكلام حلو اوى جوة عالم النت و كلها بقت رجالة و بتعرف ما دام هو ورا شاشة و زراير فعادى واحد زيك يقدر يقول اكتر من كدة كمان و كله هيصدقك و يقول عليك دكر و انت فى الحقيقة قطة بس صدقنى على الحقيقة انت تخاف تسلم عليا بايدك :21:

اهدى على نفسك يا عسل و قول هديت و كل عيش هو انا مواريش غيرك و نصيحة من واحد جامد عليك فى كل حاجة ابعد عن الشر و غنيله و ربنا ما يوقعك معايا تانى فى مشكلة و دى نتيجة حتمية لكلامك الاهبل اللى فوق بتاع انى واخدها بالدراع :3:

و الكلام معاك خلص و مات

فى ملحوظة لازم تكتب

فى ناس كتير اوى ممكن تزعل من اسلوبى و كلامى اللى فوق ده بس صدقونى غصب عنى و كل واحد اتعامل معايا عارف كويس مين محمد و عارف اد ايه هو صبور و مجامل لابعد حد و محمد كان بيحترم الصغير قبل الكبير من اول سن 13 سنة ل 60 سنة و عمرى فى حياتى ما اتكبرت على حد و عمرى ما غلطت فى حد و لا عرضتها على حد فى كلام او نقاش او تهريج بس للضرورة احكام و فى ناس معينة اجبرتنى ان اعمل كدة عن عمد فانا بعتزر على اسلوبى ليكو انتو بس
تصدق انت كدة راجل :4:

قلتهالك وهقولهالك تانى

كل اناء ينضح بما فيه

والرد اللى فوق دة بين التربيه الجميله والبيئه الاجمل اللى انت جى منها يا حماده

قلتهالك قبل كدة انا جامد عليك فى كل حاجة
انت فعلا جامد عليا .. بس مش فكل حاجة

انت جامد فقله الادب والسفاله

زى ما كنت بنادى طول الموضوع وفكل ردودى عليك على احترام المنتدى والاعضاء وانت ولا هنا بس تقريبا كلمه احترام دى مش مود فالقاموس بتاعك

وعلى فكره

ديما الضعيف هزيل الفكر اللى بيستخدم اسلوبك دة
وديما اللى عنده نقص بيبقى فاكر ان هو بس الصح والجامد

والاسلوب ده حرام يمسك قسم النقاش .. دة اخره قسم الالعاب
الاختلاف فالراى اللى بيحصل فالنقاش يا سيدى مش معناه انى بثبت ذاتى زى ما قلت فرد من ردودك واللى كان سبب الخلاف اللى انت خلقته

انا مش هرد على كلامك دلوقتى .. لان الموضوع بقى بين الاداره عشان تشوف الكلام الجميل ده

ووقتها هنشوف مين الاجمد باللى هيحصل سواء من الاداره ..

او بعودتى هنااا وردى على كلامك ده كلمه كلمه وحرف حرف .. واوعدك وقتها هتفوق عليك فقله الادب والسفاله:1:

لان دة تطاول عمرى ما هعديه ولا هسمح بيه

انا بحاول بس لاخر فرصه انى احترم المكان واحترم الناس اللى موجوده هناا
لان محدش ليه ذنب يشوف المهاطرات اللى انت وصلتنا ليه باسلوبك دة

عشان بعد كدة لا يلومنى لائم

لى عوده يا محترم

valant!no

طبعا بعد ردود الاخ محمد سلام

ولجوئى للاداره .. وتطاول سلام الزائد عن الحد

الاداره اتخذت قرار بحظر محمد سلام لعدم احترامه الاعضاء والاداره والقوانين والمنتدى

شكرا للاداره بجميع افرادها وشكرا لشاجى اللى كان متابع الموضوع معايا

وياريت نرجع لاصل موضوع التوبيك

فانتظار الاعضاء

شكرا

أعلى