هيجى يوم ويشوفك منكووشه // هام للبنات

ƒâήkôšĥâ

مشرفة عام
الموضوع دااا قريته وعجبنى اووووى

لازم البنات يقرووهـ

//

بعد ان انهيت شهر العسل _ مع انه كان اسبوعين مشعارفة ليه بيقولوا شهر _ و بدأت الحياة الواقعية العملية المعملية الفذة صادفتني اول مشكلة ....

مشقادرة اسرح شعري و لا احط مكيااااااااج ... كنت خلاااااص زهقت و حاسة اني ورمت من كتر الشد و السيشوار و المكواة و المكياج و المنظفات و ...و.... وصلت لمرحلة اني عايزة اقعد كده زي ست ام ابوها و اللي يحصل يحصل

و بعدين و انا بحكي للست والدتي الحالة اللي انا فيها قالت لي نصيحة لطيفة جدا حابة اني اقدمها لكل البنات و العرايس اللي بيمروا و حيمروا بنفس الفيلم الهندي ده

قالتلي انك مبالغة اوي اصل مش مطلوب ان كل ليلة جوزك يشوفك نجمة سينيمائية لان حيجي عليكي وقت زي اول الدورة الشهرية او الحمل او الولادة و غيره و مش حتقدري تعملي المنظر المبهر ده

يعني كده كده لازم جوزك حيشوفك منكوشة

بس اللي ميخلهوش يتصدم او يتفاجيء انك تكوني بسيطة و شوية شوية تخففي من اللوك المبهر الى اللوك الطبيعي اليومي

يعني بدل الفول ميك اب خلينا في الكونسيلر و ضربة ماسكرا و حتة كحل و جلوس هادي و شعرك ضفريه او اعمليه كعكة و ظبتي القصة بس يعني مش كله بالسشوار

اهم شيء ان ريحتك تكون نظيفة و مرتبة لان الراجل ممكن يسامح في اي شيء الا ان مراته تكون مهرجلة و ريحتها مش تمام

الحقيقة يا حبايبي ارتحت جدا بعد الموضوع ده و لقيت ان حتى اليوم اللي وشي ملتهب فيه او مزاجي مش جايب اوي مجرد ضربة كحل و جلوس و المسائل بتعدي و لو فرضا جوزي كان مركز و علق و قال : انا حاسك مصفرة شوية انتي تعبانة يا حبيبتي و لا حاجة

ارد بكل شموخ و اقول له ... اهم حاجة الأخلاق
:D

AloØoś Čràzy Kîtkàt

Âńä AšĻän Čřažý 3ļą fkяą
رد: هيجى يوم ويشوفك منكووشه // هام للبنات

استغفر الله هوا انا دخلت هنا ليه هههههههههههههههه موضوع رائع معلش لو مليش دخل بكدة مواضيع بس قلت بشجعك يا فنكش تحيا فنكش هنحط فنكش الرئيسة ههههههههههههه موضوووووووووووع رائع تسلم ايدك :111::111::111::111:

صعب الفراق

ثانويه والعيشه مره

عندك حق يا سوسو والله
كلام رائع
اه لسه بدرى عليا بس كلام حلو

ƒâήkôšĥâ

مشرفة عام

ههههههههههههههههـ

ماشى يا ميسى ماليش غيرك بيشجعنى

منوورنى

سمسم لسه بدرى ايه بس داا يادووب هههههههههههههـ

AloØoś Čràzy Kîtkàt

Âńä AšĻän Čřažý 3ļą fkяą

ههههههههههههههههـ

منوورنى

الله يخليكي يا رب انا دائما معك لا تخافي ناديلي بس :1::15::70::111:
انا دائما بشجعك تحيا فنكش تحيا فنكش تحيا فنكش هنحط فنكش الرئيسة ههههههههههه ده نورك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يخرب بيت فقرك مش قادره بجد

ƒâήkôšĥâ

مشرفة عام

مش قادره ع ايه يا موكووسه

ابقى قابلينى لو عمرتى ف بيت
ههههههههههههههههههههـ

نووورتى

هههههههههههههههههههه

عجبتنى الخاتمة اوى

هههههههههههههههههه

ارد بكل شموخ و اقول له ... اهم حاجة الأخلاق :

ZAWAWY

I'M No ThiNg , مشرف القسم الاخبارى

:71:انا اسف لو دخلت من غير احم ولا دستور

يا بنات والله انتوا مهمين اوى فى حياتنا كلنا كشباب يعنى لكن بتصرفاتكوا انتم اللى بتخلونا

ننكد عليكوا عيشيتكوا ... :21::21:
طبعا كبريـــــــــــاء المراة يحتم عليها انها متقبلش تكون مهزومه ومكسورة ادام الراجل ... طبعا
هنا بقى كيــــــــــد النساء ... اوباااااااا
والعمل .... مبداى طبعا بالنسبه للجنس اللطيف

No Woman No CrY:ff::3:

صعب الفراق

ثانويه والعيشه مره

ههههههههههههههههـ

منوورنى

يادوب ايه يابت اتوكسى ياختى
هههههههههههههههه

صعب الفراق

ثانويه والعيشه مره

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يخرب بيت فقرك مش قادره بجد
ههههههههههههههههههه
ايه يامورا هستريه الضحك دى
ههههههههههه
ع رائ فنكش ..............:21::21::10:

ANA NoOoDy

ŦĦÊ ΘυếẼņ

ههههههههههههههه هما خالد ووليد بيعملو ايه هنا ههههههههههههههههههههههههههه
تسلمى يا فنكش على التوبيك ومفيش احسن من الاخلاااااااااااااااااااااااااااااااااق

ANA NoOoDy

ŦĦÊ ΘυếẼņ

استغفر الله هوا انا دخلت هنا ليه هههههههههههههههه موضوع رائع معلش لو مليش دخل بكدة مواضيع بس قلت بشجعك يا فنكش تحيا فنكش هنحط فنكش الرئيسة ههههههههههههه موضوووووووووووع رائع تسلم ايدك :111::111::111::111:
منور ى خالد هههههههههههههه

ANA NoOoDy

ŦĦÊ ΘυếẼņ

:71:انا اسف لو دخلت من غير احم ولا دستور

يا بنات والله انتوا مهمين اوى فى حياتنا كلنا كشباب يعنى لكن بتصرفاتكوا انتم اللى بتخلونا

ننكد عليكوا عيشيتكوا ... :21::21:
طبعا كبريـــــــــــاء المراة يحتم عليها انها متقبلش تكون مهزومه ومكسورة ادام الراجل ... طبعا
هنا بقى كيــــــــــد النساء ... اوباااااااا
والعمل .... مبداى طبعا بالنسبه للجنس اللطيف

No Woman No CrY:ff::3:
منور ى وليد

أعلى