العودة   منتديات نجوم > المنتديات العامة > المنتديات الأدبية > منتدى القصص والروايات والمقالات والمدونات الشخصية

منتدى القصص والروايات والمقالات والمدونات الشخصية قصص, روايات عالمية, روايات محلية, روايات عربية, والمحاولات الشخصية.

رجل هز عرش النساء '' متجدده باستمرار''

الحلقة الاولى احمد .. لسه داخل الجامعه اول سنة .. قبل الجامعه بيوم .. احمد كاان عايز يحول عشـاان هو لوحده فى الجامعه ومش معاه اى حد من

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  1 (permalink)  
قديم 2012-10-25
YaqOOta YaqOOta غير متواجد حالياً
عضو
رجل هز عرش النساء '' متجدده باستمرار''




الحلقة الاولى

431446_340374729332689_1862752376_n.jpg

احمد .. لسه داخل الجامعه اول سنة .. قبل الجامعه بيوم .. احمد كاان عايز يحول عشـاان هو لوحده فى الجامعه ومش معاه اى حد من اصحابه .. بس والده رفض الموضوع ..

احمد كان مخنوووق انه رايح الجامعه لوحده وممعهووش اى حد ..

تــأأنى يوم رااح احمد الجامعه ..

وشـااف نـأأس كتير وميعرفش منهم حد خااالص

احمد .. راح الكاافتريا .. وطلب نسكااافية ...

واتكلم مع الـِشاب للى فى الكافتريااا ؟! اللى اسمه سمير

.!

احمد : صبـأأح الفل يا معلم

سمير :- صباح الورد يا نجم اؤمرنى ؟

احمد :- الامر لله يا حب واحد نسكاافية بس اتوصـأأ بيـأا بقا

سمير :- من عينى يااا ابو الشبـأب

احمد :- تسلم عينك يا غالى

انت اسمك ايه ؟!

سمير :- انـأأ اخوك سمير فى 3 تجارة

احمد :- عااشت الاسامى يا معلم وانا احمد

سمير :- انت سنـه اوله يا ابو حميد

احمد :- ايه هو بااين علياا كدا ؟

سمير :- لا مش قصدى بس دى اول مره اشوفك عشان كدا بسـأأل

احمد :- اممم ايوه يا معلم انا اولة لسه ..

سمير :- منورناا ولله يا ابو حميد خد النسكافيه بتاعك واسيبك واروح اكمل شغلى

احمد .. خد النٍسكـأأفية وراح وقف عن سلم المدرج .. وولع سيجارة ووقف .. يتفرج على الشباب فى الجامعة

كاان مخنووق انه واقف لوحده وميعرفش حد فقرر انه يدخل يحضر محااضرة ويجرب

راح داخل المحاضرة .. وقعد فى بينج فيه 3 بناات وولدين

احمد لاقى البنات بتبصله وبتضحك فبداا يفك ويضحك هوو كماااان

احمد قرب من البنات شووويه وكان الولدين بيقربوووو عليهم

احمد كان حاسس انه يعرفووا بعض ومش عايز يدخل يتكلم عشان ميعملش مشكلة

المهم احمد فضل قااعد جنب البنات ودخل الولدين اتعرفووو على البنااات

وكان فيه بنت من التلاته كاانت بتبص لى احمد اووووى

بعدهااا بشووويه

تلفوووون احمد رن ........ رد احمد على التلفون

قربت منه البنت اللى كانت بتضحكله وقالتله

لو سمحت ممكن تبعتلى الرنه بتاعتك ؟ّ

احمد :- اكيد طبعـأأأ من عنيـأ

البنت :- ميرسى

احمد :- هو انتى اسمك ايه بٌقاا نتعرف على بعض مش دفعة واحدة

البنت : اممم اكيد انـأأ بسمة

احمد :- انـأأ احمد

بسمة :- عاااشت الاسامى يا ااحمد ممكن تبعتلى الرنة بقـأ ولا هتنصب علياا

احمد .. هههههههههه يا بـأأشاا التلفون كله ملك اديك وعيشى ^_^

بسمة :- ههههههههه مااشى يا قمر

بدا احمد وبسمة يتعرفووو علـ بعض وبعد المحااضرة ماا خلصت

بسمة :- انـأأ هنزل افطر انا واصحابى ما تيجى معانا

احمد :- انـأأ بس مش عايز اضايقك او اضايق اصحابك

بسمة :- لا عاادى مفيهااش مشكلة

بسمة مسكت ايد احمد وقالتله تعاله اعرفك على اصحاابى

دخلت يااا بنات .. تعاله اعرفكووو على احمد والبنات كانت واقف مع الولدين

احمد .. دى منى .. ودى شيمـأأء

احمد .. اهلا يا بنات واتعرفووو علـ بعض ونزلووو يفطروو

احمد .. دخل جاب الفطار وقعدين بيفطرووو .

وبسمة بتتكلم مع منى

وشيماء بتسمع اغاانى فى الفون

احمد .. شيمااء هى الاغنية دى بتاعت مين ؟

دى بتاعت رامى جمال يا احمد

طيب ابعتيهاااا كدااا

دخل شااب يتعرف على البنات اللى مع احمد

بسمة كانت واقف ودخل الولد عليهااا .! مش انتى فى اوله بردو ؟؟

بسمة مردتش وبصيت لى احمد

الولد بدا يغلس عليهااا

احمد قاام مسك اديها .. وقالهاا انا مش قولتلك يا حبيبتى متروحيش الجامعه الا لما ننزل مع بعض

بسمة :: بتضحك وبتقول سووورى يا قلبى معلش xD

احمد بص لى الولد .. وقاله مسااء الفل يا معلم مش تعرفينى يا بسمة ؟ّ!

الولد قال لى احمد مساء النور بعد اذنكوووووووووو


بسمة ... قعدت تضحكككككككككككككككك واحمد كان بيحاول يمسك نفسه من الضحك المهم خلص اليوم

واحمد مااشى مع بسمة

ومنى وشيماء مشيووو

بسمة :- احمد اناا حاسة ان فيك حاجة ؟

احمد :- حاجة ايه

بسمة :- انت مش حاسس بنفسك يا احمد

احمد :- فى ايه يا بنتى ؟!

بسمة :- يااا ابنى انت موزز خااااااالص وليك اسلوب مختلف فى طريقة الكلام يعنى انت بصراحة يعنى شديت انتبااااهى ليك بطرريقة بنت لذينة

ولما مسكت ايدى لما كان الولد داا بيكلمنى حسيت ان البنات كلها بتحسسسسسسدنى

احمد :-ههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه يا ست حافية القدمين

بسمة :- ههههههههه يا وااااااااطى انا بتكلم بجد تعاله كدااا اقول قدام مراية العربية دى

احمد :- يا بنتى اانتى هبلة الناس بتتفرج عليناا

بسمة :- يا ابنى اسمع بس بص على المرايه كانك بتعمل شعرك يعنى

احمد :- امرى لله .. اهووو فى ايه بقاا شكلى وحافظوووووووو

بسمة :- يـأ لهووووووووووووى يا ابنى مشااء الله عليك انت زى القمر

احمد :- ايه يابنتى يخربيتك امسكى نفسك شووويه مش كداا

بسمة :- ههههههههههههههههههههه يا وااااااطى

احمد : واطى ايه داااا انتى واااقعة الله يحرقك

وراح سايبهااا وماااشى

بسمة فضلت واقف وحااطهاا اديها على وسطها وعامله زعلالالالالالالالانة كدااا ا

احمد .. رجعلهاااا

وقالهااا اتفضلى قداامى .. على البيت يا مدام بيتك اوله بيكى

بسمة :- ههههههههههههههههههه حااضر يا سى السيد

احمد .. ايوووة كداا لازم العين الحمراااا يعنى


االمهم عداا اول ترم من الجااامعه واحمد وبسمة احسسسسسسسسن اصحاب فى الدنياا
بقـأأ ملهمش غير بعض

احمد وبسمة .. كانووو قعدين فى الجامعة ..مع اصحااابهم شيماء ومنى
ورامى وهشام . وهند وليلى

حصل مشكلة مع رامى ,,, وهند .. اصلهم مرتبطين ..

وقعدين بيحولووو يحلو المشكلة

بسمة .. احمد .. ما تشاركناا فى الموضوع داا

احمد :- اناا مليش فى جووو الارتباااط دى يـأأ بسبووسة

بسمة :- الله ليه يا ابنى

احمد :- هقووولك ليه .. صديقى رااامى ... انت بتحب هند ؟

رامى :- ايووة

احمد :- صديقى رامى ارجووو الاهتمام بالاجابة حتى لا تستغل ضدك

رامى :- هههههههههههههههههههههه انت بتحقق معايا انجززز بقاا

احمد :- اوكى يا عزيزى اسمحلى انـأأ اتحدث بالغة العشـأأٌق

رامى .. اتفضل يا سى روميووووووو

بسمة ... هههههههههههه انت هتعمل ايه يا مجنوووون

احمد :- انتظرى يا عزيزتـــــــى

احمد ووووقف فى نــــــــــص الكــأفية بتـــأع الجاامعه .. وقـــأأل

اصدـقـأأأى الاعزااااااااااااء

ممكن اخد من وقتكوووو دقيقتين ؟؟؟

انـأأ عااايز اقولكووو علـ حاااااااجة .. فى بنت معانا فى الجاااااااامعه

انـأأ عااشق لعيونهاـأأ داااااايب فيهاااا دووووووب

من يوم مااا اقبلتهـأأ مبقتش عـأأرف اعيش من غيرهاأأأ

كـل البنـــــــــااات جنبـهااا حاجااأأت كداا زى الكرسى او الطربيزة

رجع احمد .. ووقف قدااااااااااام بسسسسسسسسمة

اسمحـــــــــــيلى سيدتى .. انـأأأ امسك يدكى واعترف امام العالم كــــــــله بشى يكتمه صدرى

بسمة كاااااااانت مكسوووفه وهتموووووووت من الضحك

مدت اديهاااااااا لى احمد وقالت تفضل ايه الرجل العااااشق

احمد مسك ايد بسمة .. ونزل علـ رجــــــــــليه وقــاال بصوووت عـــــــأاالى
انـــأأأ هنـأأ اليوم لكـى اعترف بكـل مااا يكتمه لكى قلبى ... انـأأأ من الاخر كدااا بقـأأأ شكلى بحبك ولله اعلم xD ..

بسمة .... ههههههههههه كااااااااااانت بتضحك ومكسوووووووفة موووت
من اللى احمد ببيعمله

واصحــــــأاابهم وبعض النااس اللى كانت فى الكافيه واللى بره الكافيه كااانت بتسقف لى احمددددددد

بسمة مسكه ايد احمد .. وووقفته وعنيـهااااااااا مليااااااانه بالفررررررحة
وقـأأأأأأألته

انـأأأ كماااااااان بحبك يـأأ روميوو ^_^

رجعووو تاانى يعقددووو مكانهم ومسكين ايد بعض

رامى :- ياا احمد انت مجنون رسمى

احمد :- يااااا حبيبى المحشى استوووو

رامى :ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بسمة : انـأأ مكنتش متوووقعة ان داا يحصل خاالص

احمد :- ولا انـأأ علـ فكرة داا انـأأ لسه بقولك انـأأ مليش فى الحب والكلام داا

بسمة .: ماا انـأأ استغربت بردوووو

احمد :- انـأأ كنت بقول كداا عشان مكنتش عايز اعترفلك بحبى دااا واخسرك ..!؟

بسمة :- يـأأأ لهووووى داا انـأأ كان نفسى تخسرررررررنى من 4 اشهرررر

احمد :- هههههههههههههههههه الله يخربيتك الواقعه اللى معايا دى

بسمة :- بس بقأأأ وقعة ايه ما انت كمان واقع اهووووو

احمد :- على شوشتى يا قلبى

بسمة :- ايووووة بقـأأأ

احمد :- بحبك بقـأأأأأأ

بعد مااا احمد اعترف لى بسمة بحبه

وروحوووو .. بعد الجاامعة احمد .. راح قعد مع واحد زميلة من اياام الثاانووى

اسمة على ..

على :- ولله ياااض وحشتنى يخربيت سنينك انت فينك دلواقتى

احمد :- يا ابن التيت يا واطى انا معرفش عنك حاجة والفيس بوك هو اللى يجمعنااا

على :- والله يا حبيبى اناا نقلت وتلفونى اتسرق وغيرته وضاعت منه النمر كلهاا المهم انت عامل ايه !

احمد :- اناا تمام يا حبى

على :- واخباار البنات معاااااك ايه ؟؟؟

احمد := بنات ايه الله يخربيتك انت يااض مش ناوى تنضف ابداا

على :- يـأأ ابنى انت موز اخر حاجة .. يعنى انا بعرف بنات كتير وانا بخلقتى دى
شوووف انت بقـأأأ

احمد :- بس يله ياا اهبل انت انا مليش فى الهبل دااا وبعدين فكك بقـأأأ
ماا انا دلواقتى بحب واحده معايا فى الجامعه وان شااء الله هنرتبط

على :- ههههههههههههه ياااض انت مش نااوى تفتح مخك ابدااا
طيب بص فى بنتين هنـأأاك اهم .. ايه رايك ادخل اتكلم واتعرفلكم عليهم

احمد : ياا عم قولتلك فككك

على :- استنـأأا بس خمسه وجااااايلك

على راح يكلم البنـأأأت

هاااى يـأأ بنات

البنات هـأأأى .. على ممكن نتعرف ؟! ولا انتوو معاكووو حد

وحده من البنــأات قالتله هووو انت قاعد مع الواد الموز اللى هنااك داا ؟!!

على :- ههههههههههههههههه قاله داا حموودى تعالووو اعرفكوووو

البنات راحت مع على ؟! احمد بقــأأأ مستغرب لى اللى بيحصل

احمد .. انـأأ هقوم امشى يا على .. ومتكلمنيش الا لما تكون لوحدك عشان ميحصلش كداا تانى .. سلام

على :- استناا بس يـأأ ابنى يوووه بقـأأأ .. البنات .. هدى .وهدير ..

هدير بقولك ايه يا على ..

على :- ايه !؟

متجيب نمرة الواد دااا ؟؟!!!نمرة احمد

على :- عايزاهاا فى ايه داا بيحب ومش عايز غير اللى بيحبهاا

هدير :- يـأأأ عم اعقد انـأأ كبيره معايا يومين وهخليه ولا احمد عز فى زمانه

هدى :هوو نـأأأقص يا بنتى هوو مز لوحده

على :- خدى النمرة اهى بس متقوليش انى ادتهااالك

..............

هدير خدت نمرت احمد ..
واحمد رجع البيت .. وكانت اخته اميرة فى المطبخ ..

ميرووو .. مسـأْء الفل يا قمر .. حموودى اخبار الجامعه ايه .. تمام يا حبيبتى الحمد لله .. عايزاك بقـأأ تجيب تقدير .. زى الترم الاول كداا

ان شااء الله يا ميرووو بس اعمليلى اكل لحسن همموووت من الجوع

من عنيـأأ يا حبيبى على فكرة بسمة اتصلت بيك ؟!

احمد :- اهـأأ ماا انا تلفونى فاصل شحن هدخل اكلمهاا على بال ما تعملى الاكل

احمد دخل الاوضة بتاعته وشحن التلفون وكلم بسمة

بسمة :- ايه كل داا انت كنت فين يا حبيبى

احمد :- تلفونى كان فاصل وكنت قاعد مع واحد صحبى من ايام الثاانوى كداا

بسمة :- اممم اوعااا تكووون خونتــــــنى

احمد :- انتى هبلة يعنى اانا مختارك انتى عشان تقوليلى خنتنى داا اانا سايب هيفاء وهبى فى ريكوووست الاد عشان خاااااطر عيوووونك

بسمة :- ههههههههههههههههههههههه انت هتقووولى

احمد :- ههههههه مش عايز اتكلم بس

بعد شووويه جه واايت على تلفون احمد

احمد :- ثوانى يا حبيبى اشوف الرقم داا

بسمة :- طيب انا هقفل عشان بـأأبا هنأـأأ وشويه وهكلمك .

احمد :- خلالاص اوكى اتفــقناا .. يـله بـأأأأأأأى

احمد .. الووو

هدير :- مااا تجيب بوووسة

احمد :- نعم !؟!!!!

هدير :- بوووسه ايه كتير علــيااا

احمد :- انتى هبلة ولا دى اشتغاله ولا ايه

هدير :- داا انأـ بموووت فيك وفى كل حاجة فيك

احمد :- انتى تعرفينى منين اصلا عـشااان تقولى كداا

هدير :- انـأأ شوووفتك النهاردة فى الجامعه وقولت لازم اجيب رقمك

احمد :- ومين الكلب اللى اداكى رقمى

هدير :- اهووو كلب بقـأأأ المهم مش هتجيب بوووسة ؟!

احمد .. رااح قفل السكة ,,, فى وشهااا

وقااام عشان يـأأكل

اميرة :- ماااااالك يا احمد

احمد :- انـأأ عارف ايه داا حاجة استغفر الله العظيم يعنى

اميرة :- فى ايه بس يا حبيبى

احمد :- بنت بتعاااكس باسلووب قزر كداا

اميرة :- ههههههههه بنت كماااان يا نهار اسوود

احمد :- اه والله يا ميروووو

اميرة :- يا حبيبى البنات معزورة انت مووز اوى يا وله

احمد :- هههههههههههه متكسفنيش بقـأأأ

اميرة .. يله كل وقوم شيل الاكل بعد ماا تاكل اناا هدخل الاوضه ولو عوزت حاجة ابقاا قولى

احمد :- حااضر هشيل الاكل

ياارب تعجبكم .. وان شاء الله متجدده



يهمنا رايك في الموضوع ضع تعليقك بحساب الفيس بوك




v[g i. uva hgkshx '' lj[]]i fhsjlvhv''

رد مع اقتباس
  2 (permalink)  
قديم 2012-10-25
أميرة الاحزان أميرة الاحزان غير متواجد حالياً
::المراقبة العامة ::
افتراضي رد: رجل هز عرش النساء '' متجدده باستمرار''

جميل جدا
فى الأنتظار
استمر
رد مع اقتباس
  3 (permalink)  
قديم 2012-10-27
YaqOOta YaqOOta غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: رجل هز عرش النساء '' متجدده باستمرار''

انشاء الله

قريبا الجزء التانى :10:
رد مع اقتباس
  4 (permalink)  
قديم 2012-10-29
افتراضي رد: رجل هز عرش النساء '' متجدده باستمرار''

جميل ياقوتة

متابعة
رد مع اقتباس
  5 (permalink)  
قديم 2012-10-31
ANA NoOoDy ANA NoOoDy غير متواجد حالياً
ŦĦÊ ΘυếẼņ
افتراضي رد: رجل هز عرش النساء '' متجدده باستمرار''

جمييييييييييله اوى يا عمرو تسلم ايديك متجبلى رقم احمد بقى وتبقى بجميله :21::21::21::21:
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
متجدده, النساء, باستمرار''


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


Facebook Comments by: ABDU_GO - نجوم

الساعة الآن 02:46 PM

روابط هامة
All Rights Reserved to Nogooom.com - Designed By

اخلاء مسئولية

 يخلى موقع نجوووم | منتدي نجووم مسئوليته عن اى مواضيع او مشاركات تندرج داخل الموقع ويحثكم على التواصل معنا ان كانت هناك اى فقرة ( موضوع - او مشاركة ) تتضمن اى انتهاك لحقوق الملكية الفكرية او الادبية لاى جهة - يقع عليها اى ضرر من اى شكل نتيجة استخدام الموقع بالتواصل معنا من خلال البريد الالكترونى التالى admin@nogooom.com .وسيتم اتخاذ الاجراءات اللازمة من مسح او تعديل هذه الفقرة ( موضوع او مشاركة ).

  جميع المشاركات المنشورة بالموقع لا تعبر بالضرورة عن رأى الموقع او ادارته وانما تعبر فقط عن راى كاتبها ويتحمل وحده فقط مسئوليتها تجاه اى جهة اخرى .

 إن مشرفي وإداريي منتدي نجوووم بالرغم من محاولتهم منع جميع المشاركات المخالفة، فإنه ليس بإمكانهم استعراض جميع المشاركات. وجميع المواضيع تعبر عن وجهة نظر كاتبها، ولا يتحمل المنتدى أي مسؤولية ( جنائية - قانونية ) عن مضامين المشاركات وان وجدت اى مخالفات على الجهة المتضررة التواصل مع ادارة الموقع لمسح او تعديل هذه المخالفات عن طريق البريد الالكترونى التالى admin@nogooom.com


Search Engine Friendly URLs by vBSEO