العودة   منتديات نجوم > المنتديات العامة > منتدى الترحيب والاهداءات

منتدى الترحيب والاهداءات نلتقي بالأعضاء الجدد ونرحب بهم ونلتقي لتقديم التهاني أو المواساة .

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  11 (permalink)  
قديم 2012-07-03
افتراضي

كــــــل سنه وانت طيبه يا نؤنؤه عقبال ميت سنه يا حبيبت قلبي , والله ما اعرف اللا ناو

ادخلى بقي يابت مانتى خلصتي كميتكـ اول انبارح وحشتيني اوووووووى
__________________
https://www.facebook.com/groups/594353554039411/

الاعضاء ياريت تنورنا هنا
(جروب ذكريات نجوم)

رد مع اقتباس
  12 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaggy مشاهدة المشاركة
كل سنة وانتي طيبة يا دموووووع و عبقال مليون سنة



يله افرحي الادمن بنفسه بيهنيكي :9:

اللهم ما زدنا تواضع

هديتكـ اهي




هههههههههههههههههه


ميرسى يجميل ع العيد ميلاد ده

ايوة تواضع وع رأى المثل

الادمن ف خدمة الاعضاء :4:


ثانكس يجميل ع الهدية
رد مع اقتباس
  13 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صعب الفراق مشاهدة المشاركة
كــــــــــ/ـــــ--ــل ســـــــ/ـ-ـنة وانـــ/ــــ-ـتى طيـــ/ـــــ-ـــــبه يا روح قلبى

ويارب السنه دى تبقى حلوه عليكى وتحققى كل اللى تتمنيه :11:

ابسطى يانوئه الادمن هو اللى عامل التوبيك ( متواضع يا اتش اوى :21: )

كان نفسى اكلمك اوى يا نوئه بس انا قولتلك عاللى فيها
اوعى تفتنى يانوئه وتقوللهم عن ذكائى
هههههههههههههههه:21::10:

وعقباااااااال 1000000000000000 سنه معرفش كام بقى دول:10:
وعقبال ما اشوف صورتك وانتى بفستان الفرح هههههههههه













تى التورته











ودى الهديه تاعتى


كفايه عليكى الهديه دى
دا عيد ميلاد خطيب اختى انهارده بردو ومش عارفه اجبله ايه ولا ايه ولا ايه
بقوله ربع جنيه مخروم او عسكرى مش عاجبه ههههههههههههه مش عارفه انا ايه الناس تى :10::21:


كل سنه وانتى بخييييييييير يا حبى ودايما معانا فى نجوم:11::11::11:
بحببببببببك يا نوووووووووووووووووووئتى اووووووووووووووووووووووووووى :11::11::11:


ههههههههههههههههه اها شوفتى الادمن ذات نفسيتة

وانتى طيبة يروح قلبى

وميرسى ع الهدايا تى

وموضوع الفون فبلاش اتكلم احسن:4:

بحبك اكتــــــــــــر يسموووووووووورتى:11::11::11:
رد مع اقتباس
  14 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة i'm ₥ε مشاهدة المشاركة
هههههههههه
كنت داخلة اعمله والله
بس الادمن سبق
كل سنة وانتى طيبة يا نونتى
وعقبال يااااااااااااااارب
100 سنة تعيشيهم ف هنا:11:

وانتى طيبة يقلبى

تسلمى حبيبتى :11:
رد مع اقتباس
  15 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة only nour مشاهدة المشاركة
ايه ده دى خيانة

انا اللى كنت هعمل الموضوع ده وسألتها ومردتش مش عارفة ليه :62::62:


Ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]ouin[1]

بت يا نوئة متكلمنيش تانى يا بت

على العموم خدى هديتك ومشوفش وشك ده تانى :62:
















خلاص بصى انا سا محتك :4::9:


يحبيبة قلبى انا لسة شايفة رسالتك دلوقتى

وانتى طيبة وبألف خير يارب

وميرسى ع الهدية يحبى:11:
رد مع اقتباس
  16 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kitty مشاهدة المشاركة
كل سنه وانتى طيوبة يانوئه :9::9:

عقبال ماشوفك مع :10:

صعبان عليا وربنا :10::10:


وانتى طيبة يروحى

ههههههههه هش يابت ده هيبقى اسعد واحد ف الدنيا:4:
رد مع اقتباس
  17 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شُخَـِـِـِأٌبيَــــ͡ـطً : ) مشاهدة المشاركة
احم احم احم
على فكره يا ادمن انتا غلطان بقى
النهارده عيد ميلاد محسن كمان ومحسن اهم بقى
وانا كنت ناوى ادخل بالاتنين بس هعمل محسن وخلااص ومش قايل للبت دى كل سنه وهيا طيبه كفايه مره واحده
ههههههههههههههههههه
وهجيب لك الهيديه فى السر بقى

ههههههههههههه ماشى يا سلامة

وع فكرة انت اصلا مش قولتلى كل سنة وانتى طيبة الا اما فكرتك


عموما وانت طيب بقن



اما نشوف:4:
رد مع اقتباس
  18 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أميرة الاحزان مشاهدة المشاركة
كل سنه وانتى طيبه يادموع
ويالا زى بعضه محسن كمان كل سنه وانت طيب

وانتى طيبة حبيبتى

ومحسن كل سنة وانت طيب :1:
رد مع اقتباس
  19 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امل بكرة مشاهدة المشاركة
في أحلى يوم بالشهر



حبيت أسبق البشر



وأهني اللي أحلى من القمر



وأغلى من النظر



وأبارك لها بيوم ميلاد العمر



وأطلب من ربي يحفظها طول الدهر



وأقولها كل عام وانتي بخير وعقبال بليون عمر

نوئة يانوئة





ميرسى يا انوش ع الكلام الجميل ده

وانتى طيبة حبيبتى
رد مع اقتباس
  20 (permalink)  
قديم 2012-07-03
DOMO3 DOMO3 غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
عقبااال مليون سنه يا دمووع
ويارب اشوفك ف الكوشه ياااارب


ميرسى يجميل والعمر الطويل ليك

يااااارب ياااارب :4:
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
تعالو, سوفت, وانتى, نقول, •●|[•, •]|●•, طيبة, ‏domo3


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
•●|[• مسابقة "مين صاحب الصورة" كل يوم كارت شحن •]|●• admin المنتدى العام 58 2012-08-19 02:08 PM


الساعة الآن 04:18 PM

روابط هامة
All Rights Reserved to Nogooom.com - Designed By

اخلاء مسئولية

 يخلى موقع نجوووم | منتدي نجووم مسئوليته عن اى مواضيع او مشاركات تندرج داخل الموقع ويحثكم على التواصل معنا ان كانت هناك اى فقرة ( موضوع - او مشاركة ) تتضمن اى انتهاك لحقوق الملكية الفكرية او الادبية لاى جهة - يقع عليها اى ضرر من اى شكل نتيجة استخدام الموقع بالتواصل معنا من خلال البريد الالكترونى التالى admin@nogooom.com .وسيتم اتخاذ الاجراءات اللازمة من مسح او تعديل هذه الفقرة ( موضوع او مشاركة ).

  جميع المشاركات المنشورة بالموقع لا تعبر بالضرورة عن رأى الموقع او ادارته وانما تعبر فقط عن راى كاتبها ويتحمل وحده فقط مسئوليتها تجاه اى جهة اخرى .

 إن مشرفي وإداريي منتدي نجوووم بالرغم من محاولتهم منع جميع المشاركات المخالفة، فإنه ليس بإمكانهم استعراض جميع المشاركات. وجميع المواضيع تعبر عن وجهة نظر كاتبها، ولا يتحمل المنتدى أي مسؤولية ( جنائية - قانونية ) عن مضامين المشاركات وان وجدت اى مخالفات على الجهة المتضررة التواصل مع ادارة الموقع لمسح او تعديل هذه المخالفات عن طريق البريد الالكترونى التالى admin@nogooom.com


Search Engine Friendly URLs by vBSEO